Русские видео

Иностранные видео


Скачать с ютуб Minecraft: TROLLING JEN SO BAD IT HURTS!!! - DON'T GET TROLLED 2 - Custom Map

Опубликовано: 30 мая 2019 г. 1 314 378 просмотров


Скачать видео: Скачать MP3: Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу

We are going to get trolled so badly!
Jen's Channel! http://youtube.com/gamingwithjen/
EPIC SHIRTS! https://represent.com/store/popularmmos
Our Book! http://bit.ly/AHoleNewWorld
Instagram! https://www.instagram.com/popularmmos...
Twitter! https://twitter.com/popularmmos

Map: http://www.minecraftmaps.com/adventur...

Thumbnail Art By: http://novask.in/w/gottrolled
http://novask.in/w/iamatroll

In this 1.12.2 Don't Get Trolled 2 Custom Map:
We need to try to survive some of the worst trolls ever! In this challenge everything will troll us!

Intro by: https://www.youtube.com/calzone442
Song: Spag Heddy - Pink Koeks provided by Play Me Records:
https://www.youtube.com/user/playmere...
https://www.facebook.com/playmerecords
Follow Spag Heddy:
https://www.facebook.com/SpagHeddy
http://soundcloud.com/spagheddy
#Minecraft

Comments
  • Zac Criffield
    Zac Criffield 11 месяцев назад (изменено) Pat:My left hand is useless. Pat's left hand:Am I a joke to you. (Thank you for all the likes.)😊
  • Aliah Luckern
    Aliah Luckern 11 месяцев назад Lol I'm left handed so it's not useless to me
  • Princess Eavyllyne playz
    Princess Eavyllyne playz 11 месяцев назад 😐😐😐
  • Scott Zane
    Scott Zane 11 месяцев назад #lefthanders
  • ChewOnYourCereal
    ChewOnYourCereal 11 месяцев назад #wannabeambidextrous
  • mayvel pineda
    mayvel pineda 11 месяцев назад Im right handed
  • mayvel pineda
    mayvel pineda 11 месяцев назад So its useless
  • Ctsalmah Hashim
    Ctsalmah Hashim 11 месяцев назад MayBe
  • Lianne Schultheis
    Lianne Schultheis 11 месяцев назад My brother is left handed! ( he’s the oldest )
  • KingKraker
    KingKraker 11 месяцев назад Looooooool
  • Nick and coley
    Nick and coley 11 месяцев назад You: Actual good jokes: am I a joke to you
  • munz102 mada
    munz102 mada 11 месяцев назад @Aliah Luckern me to
  • Nate The Great
    Nate The Great 11 месяцев назад Pat: yes
  • CowRuinZ
    CowRuinZ 11 месяцев назад Aliah Luckern Same!
  • Pin The Noob
    Pin The Noob 11 месяцев назад (изменено) Or... Pats left hand :You dare oppose me mortal
  • Pin The Noob
    Pin The Noob 11 месяцев назад (изменено) @Lianne Schultheis uhmmm good for you im the oldest in my family i was LITRAlly the first grand child
  • Orea Cakes
    Orea Cakes 11 месяцев назад Im right handed but i use my left hand for holding cups with handles but i dont use the handle 😂😂
  • Ammon Alldredge
    Ammon Alldredge 11 месяцев назад Left handers... I'm a right hander...
  • I AM UGLY
    I AM UGLY 11 месяцев назад @Aliah Luckern same
  • Unicorn 1 M
    Unicorn 1 M 11 месяцев назад 🤣👏👏👏😂😂🤣🤣👍👍😸😸
  • GachaKatniss ÚwÚ
    GachaKatniss ÚwÚ 11 месяцев назад Yeah I'm left handed lol
  • Aryan Yzabelle Idos
    Aryan Yzabelle Idos 11 месяцев назад Im a left hander
  • GachaKatniss ÚwÚ
    GachaKatniss ÚwÚ 11 месяцев назад Diamond MinerGacha Ced the bon bon hybrid raptor I'm an only child
  • Chrismyboi 1
    Chrismyboi 1 11 месяцев назад It kinda is to me
  • Chrismyboi 1
    Chrismyboi 1 11 месяцев назад I was about to say it is to me but I’m literally typing this with both hands😂lel
  • Naomi Saldana
    Naomi Saldana 11 месяцев назад LOL😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • Bri D
    Bri D 11 месяцев назад I’m left handed so it’s not useless to me
  • SchleichSisters804
    SchleichSisters804 11 месяцев назад Nonstop Binky45 ....LOL
  • Multi Space
    Multi Space 11 месяцев назад 🤣
  • Val Fenton
    Val Fenton 11 месяцев назад YEET
  • Amber Armstrong
    Amber Armstrong 11 месяцев назад Aliah Luckern Same! #lefthandedsquad
  • Sky style
    Sky style 11 месяцев назад Hands are not useless
  • Søren J
    Søren J 11 месяцев назад Dear lord stop that was so bad. Are you9?
  • God
    God 11 месяцев назад @Lianne Schultheis is he the seventh son of a seventh son
  • a teenager with fake depression
    a teenager with fake depression 11 месяцев назад People type with their left hands
  • Sunnyxakee Blue
    Sunnyxakee Blue 11 месяцев назад Lefty over here 😏🙃😒
  • Lee Southern
    Lee Southern 11 месяцев назад Hahaha LOL
  • Antonio Iniestra
    Antonio Iniestra 11 месяцев назад #righthanders
  • Seven Eight Nine Ten
    Seven Eight Nine Ten 11 месяцев назад Guess, we know that Pat's a Right Wing.
  • PrincePlayz XDYT
    PrincePlayz XDYT 11 месяцев назад @mayvel pineda Me to BUT it's not useless.I use it for typing,OK Right-Handers?
  • mayvel pineda
    mayvel pineda 11 месяцев назад @PrincePlayz XDYTi can type without my left hand
  • Chad Plays
    Chad Plays 11 месяцев назад How the-
  • Tim Snow
    Tim Snow 11 месяцев назад 1000 likes?!?!?;
  • TXTwoHearts Dyer
    TXTwoHearts Dyer 11 месяцев назад Wut
  • Sunnyxakee Blue
    Sunnyxakee Blue 11 месяцев назад @Pin The Noob Literally*
  • Dragon Talons
    Dragon Talons 11 месяцев назад I’m left handed, so whenever I ask for scissors, it’s hard to cut in the line cause They give me right handed scissors. I have a pair of left hand scissors, and they have saved meh.
  • Andy Bengco
    Andy Bengco 10 месяцев назад Im right handed so my left is so useless
  • Katherine Campos
    Katherine Campos 10 месяцев назад pat ur stuped
  • rainway playsz
    rainway playsz 10 месяцев назад Hi
  • rainway playsz
    rainway playsz 10 месяцев назад @Pin The Noobj
  • Andy Bengco
    Andy Bengco 10 месяцев назад @rainway playsz hi
  • Arthur Mcclee
    Arthur Mcclee 8 месяцев назад Pat and Jen you are fuuuuuunny
  • Anu srivastava
    Anu srivastava 7 месяцев назад #superambidextroussquad!
  • Laura Pavely
    Laura Pavely 7 месяцев назад I'm right handed so yer😦😦😦
  • Creeper Gaming
    Creeper Gaming 7 месяцев назад Z
  • I Live in india
    I Live in india 7 месяцев назад @Nick and coley yes you are a joke to me
  • Phoenix Playz
    Phoenix Playz 5 месяцев назад Ur mum
  • Racheal Terman
    Racheal Terman 5 месяцев назад Nonstop Binky45 don’t get it
  • Artin Playz
    Artin Playz 4 месяца назад Np
  • Dawn Grantor
    Dawn Grantor 4 месяца назад Hey Pat I am sorry for thum that send that thay like Jen more then you but I like you more.
  • Vincent Estep
    Vincent Estep 3 месяца назад Well at least he still has the wasd hand in shape
  • im dark monster
    im dark monster 2 месяца назад #left_user
  • Kira Warton
    Kira Warton Неделю назад @Aliah Luckern hey me too :)
  • karra perry
    karra perry 4 дня назад this made me laugh soooooooooooo hard
  • Jack Chisholm
    Jack Chisholm 10 часов назад #righthand
  • Cutiepiechristian 2
    Cutiepiechristian 2 11 месяцев назад Who remembers Oh darn it I fell in a hole Just me okay.
  • Who Cares
    Who Cares 11 месяцев назад Me
  • Snazzy Salsa Chip
    Snazzy Salsa Chip 11 месяцев назад MeE
  • Da_Rainbow Kitty
    Da_Rainbow Kitty 11 месяцев назад Meh!
  • Zya Franklin
    Zya Franklin 11 месяцев назад moi
  • Zya Franklin
    Zya Franklin 11 месяцев назад hi zya oh hi*#lonely*
  • Morgoth Clad in ice and crowned with smoke and fire
    Morgoth Clad in ice and crowned with smoke and fire 11 месяцев назад Me
  • Andrew Goeckner
    Andrew Goeckner 11 месяцев назад Oh jeez its spilling everywhere
  • phat Daddy
    phat Daddy 11 месяцев назад Me
  • Doggo Boggo
    Doggo Boggo 11 месяцев назад Me
  • Jen Flinchum
    Jen Flinchum 11 месяцев назад Pat and Jen is a wonderful channel I LOVE YOU!
  • spoopi west
    spoopi west 7 месяцев назад Me.
  • Cammando FireWalker
    Cammando FireWalker 4 месяца назад Lmao
  • beepybop Eyeball
    beepybop Eyeball 2 месяца назад You didnt even edit the comment lol
  • Kurys King
    Kurys King 11 месяцев назад Me:mum can I have a new pc Mum:why? Me:because I smashed the like button
  • Madison twenty one Panicking Crybabys
    Madison twenty one Panicking Crybabys 10 месяцев назад you'd need a mouse not a pc
  • Pau Mung
    Pau Mung 9 месяцев назад @Madison twenty one Panicking Crybabys r/woooosh
  • BBQ Doge
    BBQ Doge 7 месяцев назад Madison technically no because he may Have smashed the screen
  • Celia Breheny
    Celia Breheny 2 месяца назад Ha ha ha ha
  • yanyan zhang
    yanyan zhang 1 месяц назад Pau Mung that’s NOT an r/whoosh dude.
  • Watermelon Girl
    Watermelon Girl 11 месяцев назад Pat: I’ll cut off my hand Jen: WHAT Me: Really your really gonna do that? Pat: I’ll play with 1 hand Jen: ok Me: this is gonna be a funny vid! My first comment doing something like this! Hope you like it!
  • Skye Johnson
    Skye Johnson 8 месяцев назад Jen- “I don’t think pigs make that noise “ Pat-“ they do if you squeeze them hard enough “ 😂😂😂😂Im dying ~Pat 2k19 😂😂 2:12
  • kristenbear
    kristenbear 3 месяца назад so are the pigs
  • justin septiceye
    justin septiceye 11 месяцев назад Pat: I don't need my left hand Pat's left hand: You dare oppose me mortal
  • Pin The Noob
    Pin The Noob 11 месяцев назад I was suppose to type the samething but okay
  • Ammon Alldredge
    Ammon Alldredge 11 месяцев назад I did not know pats hand had a mouth!!! :OOOO
  • justin septiceye
    justin septiceye 11 месяцев назад @Ammon Alldredge You dare oppose me mortal
  • R L
    R L 11 месяцев назад @Ammon Alldredge naahh, the hand is so powerful that it doesnt need a mouth
  • Ammon Alldredge
    Ammon Alldredge 11 месяцев назад (изменено) @Jakoriano LOOOOOOL YES! ALL HAIL HIS LEFT HAND
  • Ammon Alldredge
    Ammon Alldredge 11 месяцев назад @Justin sepitceye no, I do not oppose you, but it not immortal or pats left hand XD
  • justin septiceye
    justin septiceye 11 месяцев назад @Ammon Alldredge Pat's left hand is not immortal?
  • justin septiceye
    justin septiceye 11 месяцев назад @Ammon Alldredge Truth revealed
  • justin septiceye
    justin septiceye 11 месяцев назад @Ammon Alldredge And yes... You dare oppose me
  • justin septiceye
    justin septiceye 11 месяцев назад @Pin The Noob Brand new word... 'samething'
  • justin septiceye
    justin septiceye 11 месяцев назад @Ammon Alldredge BTW you spelled my name wrong
  • Ammon Alldredge
    Ammon Alldredge 11 месяцев назад @Justin septiceye sorry for spelling your name wrong :P
  • Pin The Noob
    Pin The Noob 11 месяцев назад Whoops :V
  • justin septiceye
    justin septiceye 11 месяцев назад @Pin The Noob Did you just trip over a banana peel
  • Ammon Alldredge
    Ammon Alldredge 11 месяцев назад @Justin septiceye yes she did :P
  • chocolatecake
    chocolatecake 11 месяцев назад Diamond MinerGacha Ced the bon bon hybrid raptor supposed? No, you liar
  • Gaming Pro
    Gaming Pro 11 месяцев назад Poooooooooo
  • Rolf Jayden E. Mamaril
    Rolf Jayden E. Mamaril 11 месяцев назад Lol
  • bittersweetsa
    bittersweetsa 11 месяцев назад xddd
  • Nicolas Roman
    Nicolas Roman 5 месяцев назад Mum comes in Mum: Why is your hand bleeding? Me: Pat told me to smash the like button
  • Avan Cruz
    Avan Cruz 11 месяцев назад "i think its my other lucky number *presses 69*" Bad pat😂lol
  • •Jordan•
    •Jordan• 11 месяцев назад Bad!
  • Stephen Murray
    Stephen Murray 11 месяцев назад Bad
  • The Loch Ness Monster
    The Loch Ness Monster 11 месяцев назад Not pat billy
  • Kk Juk
    Kk Juk 11 месяцев назад Ha
  • Mason Blondeau
    Mason Blondeau 5 месяцев назад But it is his favourite number though. for non-sexual reasons
  • CrazyFiasco
    CrazyFiasco 11 месяцев назад (изменено) Pat: I will remove my left hand. Its useless. Pats left hand: WHAT DID U SAY ABOUT ME LITTLE BOY?!?
  • Alex Mackenzie
    Alex Mackenzie 11 месяцев назад (изменено) Teacher: You have 8 exams, 11 essays, 16 projects and 4 tests Me: 21:55
  • bittersweetsa
    bittersweetsa 11 месяцев назад HAHA
  • karen guradillo
    karen guradillo 11 месяцев назад lol Let me kill myself XD
  • Lukas Millard
    Lukas Millard 11 месяцев назад More like 2:04
  • Alex Mackenzie
    Alex Mackenzie 11 месяцев назад @Lukas Millard 😂
  • Karissa Nicastro
    Karissa Nicastro 11 месяцев назад @Lukas Millard 😂🤣😂🤣 so true
  • Lukas
    Lukas 7 месяцев назад @Lukas Millard literally dying
  • Cammando FireWalker
    Cammando FireWalker 5 месяцев назад LOL hahaha
  • Aubree Gilchrist
    Aubree Gilchrist 5 месяцев назад @Lukas Millard that is hilaarrious
  • CopyVoid
    CopyVoid 11 месяцев назад (изменено) Pat: I don't need my left hand Also Pat: Can't do things properly Pat's left hand: You couldn't live with your own failure and where did that bring you? Back to me
  • ImmaParrot
    ImmaParrot 11 месяцев назад (изменено) So Pat needs his left and right hand? Perfectly balanced, as all things should be.
  • Da_Rainbow Kitty
    Da_Rainbow Kitty 11 месяцев назад @ImmaParrot I love this 😂😂😂😂
  • Shahanaj Begum
    Shahanaj Begum 11 месяцев назад The line of Avengers Endgame
  • d d
    d d 11 месяцев назад Shahanaj Begum I am pretty sure it’s from infinity war
  • San Enjoying Life
    San Enjoying Life 11 месяцев назад Handfull ! lol no it’s from endgame 🤦🏻‍♂️🤣. It’s even in the trailer.
  • Lukas Millard
    Lukas Millard 11 месяцев назад How did this go from pats hands to endgame? I’m dying
  • snippydud
    snippydud 8 месяцев назад @Lukas Millard because the comment has an ENDGAME quote
  • Gael Pruneda
    Gael Pruneda 11 месяцев назад 95% Of The Comments Are About Pat's Quotes Other 5% Are Random 😶
  • Ethan D
    Ethan D 7 месяцев назад its sad because its really true
  • Adam Vine
    Adam Vine 2 месяца назад true dat
  • Kristen Mather
    Kristen Mather 2 месяца назад Gael Pruneda imagine if the squidward in your profile pic was what the actual squidward looked like WITH SPONGEBOBS FACE
  • Kristen Mather
    Kristen Mather 2 месяца назад Ethan D How is it sad?
  • Kristen Mather
    Kristen Mather 2 месяца назад Ethan D How is it sad?
  • Cathaclisticblihtz
    Cathaclisticblihtz 11 месяцев назад (изменено) Hey guys Ummm..... Could you do a season 10 Minecraft epic proportion That's the best series you got and I was wondering why you stop.
  • {Abstract Objective}
    {Abstract Objective} 11 месяцев назад THEY ALREADY DID SEASON 10
  • Toàn Ngô
    Toàn Ngô 11 месяцев назад @{Abstract Objective} where?
  • Cathaclisticblihtz
    Cathaclisticblihtz 11 месяцев назад Yeah where?
  • STAR&POTATO storys'
    STAR&POTATO storys' 11 месяцев назад @{Abstract Objective} were
  • melainakiss
    melainakiss 11 месяцев назад @Cathaclisticblihtz I think they did like one episode of it but then that was it.
  • Cathaclisticblihtz
    Cathaclisticblihtz 11 месяцев назад @melainakiss where?!? I NEED TO KNOW
  • Gavin Boser
    Gavin Boser 10 месяцев назад @{abstract objective} no the didn't all of the epic proportion season 10's are older season re-uploaded as season 10 by fake popularmmos's
  • emily pet
    emily pet 11 месяцев назад (изменено) Pat:‘it’s pink! Jen:it’s beautiful Me:I think it’s a brain
  • Nonstopplay X
    Nonstopplay X 11 месяцев назад And thats my second lucky number 69 Pat 2019
  • MattAlex
    MattAlex 11 месяцев назад He didnt mean 5ex
  • Minecraft IronLover 26
    Minecraft IronLover 26 11 месяцев назад My favorite part is the fact that all the questions are from The Impossible Quiz
  • giant taco god
    giant taco god 11 месяцев назад Not all of them. Tho
  • An edgy weeb has appeared
    An edgy weeb has appeared 11 месяцев назад @giant taco god shhh let em have their moment
  • subscribe to me for no reason
    subscribe to me for no reason 11 месяцев назад Ikr
  • Lunnar Xclipse
    Lunnar Xclipse 11 месяцев назад Minecraft IronLover 26 haha
  • subscribe to me for no reason
    subscribe to me for no reason 11 месяцев назад Most of them tho
  • DemiBeats
    DemiBeats 11 месяцев назад I finished it the 2
  • Ernesto Garcia
    Ernesto Garcia 11 месяцев назад Minecraft IronLover 26 ik
  • ButterBun73
    ButterBun73 11 месяцев назад I love the impossible quizz
  • Dylan Keogh
    Dylan Keogh 11 месяцев назад Ghedy are
  • lianda jane
    lianda jane 11 месяцев назад @An edgy weeb has appeared Yeah
  • GucciGrylls 781
    GucciGrylls 781 11 месяцев назад @An edgy weeb has appeared no tenks
  • Sam Gamgee
    Sam Gamgee 11 месяцев назад Minecraft IronLover 26 not all tho
  • Raidriar
    Raidriar 11 месяцев назад pat and jen : how does know our names flashback: what’s going on guys it’s pat here another flashback : jen i am that confident
  • Anti-Aim
    Anti-Aim 11 месяцев назад Laboratory: Science Experiments Lavatory: Bathroom
  • Danica Mae Eco-Torrevillas
    Danica Mae Eco-Torrevillas 11 месяцев назад My friend: BACK TO FRIENDZONE! Me: 😂😂😂 I didnt wish that
  • Nathalie I don't even know
    Nathalie I don't even know 11 месяцев назад Lisa_Gamer TY it's sad
  • Pete H
    Pete H 11 месяцев назад I do not get it
  • Lord Pain
    Lord Pain 10 месяцев назад @Pete H pat and jen divorced thats why....
  • robertcz f CS, wz zh lubus
    robertcz f CS, wz zh lubus 11 месяцев назад The second question and answer were from the impossible quiz